§ 1 Postanowienia wstępne

Sklep internetowy OFFOutlet, dostępny pod adresem internetowym offoutlet.pl prowadzony jest przez firmę Gastro OFF BARTOSZ LISIK ul. Łowicka 3, 95-047 Jeżów, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8331402096 REGON 380031061.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. Niektóre postanowienia regulaminu mogą stanowić inaczej i być skierowane wyłącznie do konsumentów lub przedsiębiorców.

§ 2 Definicje

Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Gastro OFF BARTOSZ LISIK ul. Łowicka 3, 95-047 Jeżów, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8331402096 REGON 380031061.
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym offoutlet.pl
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Produkt Znakowany – umownie produktem znakowanym nazywamy każdy produkt wyprodukowany na indywidualne zamówienie klienta lub z indywidualnym nadrukiem, haftem lub innym znakowaniem powodującym jego indywidualność i w konsekwencji niemożność sprzedaży innemu klientowi.
Reklamacje Ilościowe – za reklamację ilościową uznaje się niedobór lub nadwyżkę towaru stwierdzoną po dostawie w ciągu 48 h.
Towar Uszkodzony – za towar uszkodzony uznaje się asortyment nienoszący oznak użytkowania, w którym występują wady jawne.
Wady Jawne – za wadę jawną uznaje się taką, która może być stwierdzona po dokładnym obejrzeniu produktu.
Wada Ukryta – uznaje się za taką, która ujawnia się podczas właściwego użytkowania.
Właściwe Użytkowanie – oznacza postępowanie zgodne z przepisami zawartymi na przywieszce, etykiecie produktu oraz nieużywanie go w warunkach ekstremalnych, które mogą spowodować szybsze jego zużycie.
Towar przetworzony – za produkt przetworzony uznaje się asortyment poddany jakiejkolwiek wtórnej obróbce. Towar taki nie podlega reklamacji chyba że wystąpią wady ukryte. Różnice odcieni w kolorze nie są wadą i nie będą uznawane za podstawę reklamacji towaru poddanego przerobowi.
Właściwości produktu – poszczególne rodzaje materiałów użytych do wykonania produktów charakteryzują się odpowiednimi właściwościami fizycznymi. Dzięki prawidłowemu użytkowaniu produktów materiał ulega stopniowemu zużyciu, zgodnemu z normami.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

Adres Sprzedawcy: Dębowa Góra 75A, 96-116 Dębowa Góra
Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@offoutlet.pl
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 533 777 715
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 79 1020 3378 0000 1102 0405 7907
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies.

§ 5 Informacje ogólne

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z funkcjonowaniem jest firma GastroOFF. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego pod adresem http://offoutlet.pl/index.php/polityka-prywatnosci/.

Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Sklepu Internetowego.

Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT 23%).
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, cena za ewentualne znakowanie, cena opakowań wraz z pakowaniem, oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu, cena będzie wyliczana indywidualnie.

§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: w przypadku Konsumenta nie prowadzącego działalności gospodarczej:
– Imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, adres dostawy, telefon kontaktowy, adres email,
w przypadku Przedsiębiorcy: pełna nazwa firmy, adres firmy, numer NIP,
– Imię i nazwisko osoby kontaktowej, adres dostawy, telefon kontaktowy, adres email.
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w niniejszym regulaminie
§7 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: zalogować się do Sklepu, wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, jego ilość, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”, wybrać sposób dostawy, potwierdzić zapoznanie się i zgodę na warunki Regulaminu Zakupów, kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”, wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8.

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:

Przesyłka kurierska, Paczkomat inPost
Odbiór osobisty dostępny pod adresem Dębowa Góra 75A 96-116 Dębowa Góra koło Skierniewic
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
Płatność przy odbiorze w siedzibie Sprzedawcy: pod adresem Dębowa Góra 75A 96-116 Dębowa Góra koło Skierniewic
Płatność za pobraniem, po wcześniejszym zatwierdzeniu tej metody płatności przez Sprzedawcę,
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy, po wcześniejszym zatwierdzeniu tej metody płatności przez Sprzedawcę,
Płatności elektroniczne,
Płatność kartą płatniczą.

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, poprzez wiadomość e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do weryfikacji. Po pozytywnej weryfikacji dostępności towaru, jakości itd. Klient dostaje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji (także na pocztę email) co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą. W przypadku wyboru przez Klienta:
– płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane,
– płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki,
– płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać odbioru i płatności przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
– przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
– W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
– W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, o gotowości Produktu do odbioru osobistego Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub telefonicznie.
Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski w zależności od wybranej opcji dostawy. Wysyłka odbywa się do 48h od momentu złożenia zamówienia w dni robocze.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
W przypadku negatywnej weryfikacji zamówienia, na przykład z powodu błędnych stanów magazynowych, odkrytych przez sprzedawcę wad towaru itd. Klient zostanie natychmiast o tym poinformowany, a w przypadku przedpłaty pieniądze zostaną niezwłocznie zwrócone na konto z którego nastąpiła płatność.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość opóźnienia dostawy z powodu nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
Klient zobowiązany jest do przyjęcia przesyłek zgodnych z Jego zamówieniem oraz podpisania wszystkich dokumentów zwrotnych.
Zamawiający może odebrać zamówienie za pośrednictwem swojego przewoźnika po wcześniejszym ustaleniu tego ze Sprzedawcą.

 § 10 Reklamacja i gwarancja

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostawy bezzwłocznie po jej odbiorze.
Reklamacje ilościowe rozpatrywane są w terminie 24 godzin po dostawie.
Reklamacji podlega towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacje należy składać w formie pisemnej drogą elektroniczna w ciągu 7 dni po dostawie.
W przypadku gdy towar został dostarczony w miejsce wskazane przez Klienta, a inne niż siedziba jego firmy, Klient ma obowiązek dokładnego sprawdzenia towaru. Reklamacje od firm trzecich nie będą przyjmowane.
Stroną składającą reklamacje może być tylko Klient co oznacza, że odpowiedzialność za wady po odsprzedaży towaru przenoszone są na Klienta.
Przed przetworzeniem zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jakości, rozmiarów, kolorystyki dostarczonego asortymentu. Towar odebrany i poddany przetworzeniu uznaje się za zaakceptowany i zgodny z zamówieniem.
W przypadku uznania reklamacji. Sprzedawca poniesie koszty związane z przesyłką zwrotną. Dostawa zwrotna powinna być przesłana poprzez przewoźnika wskazanego przez Sprzedawcę.
W przypadku potrzeby zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę, wynikającej z przyczyn leżących po stronie Klienta, możliwość zwrotu należy uzgodnić.
W przypadku uszkodzenia kartonów lub widocznej szkody. Klient jest zobowiązany do spisania Protokołu Reklamacyjnego przewoźnika w obecności kuriera oraz sprawdzenia i przeliczenia całości dostawy.

§ 11 Odstąpienie od umowy sprzedaży

Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza drogą elektroniczną oraz pocztą. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 12 Postanowienia końcowe

Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Back to Top

Szukaj produktów

Dodano produkt do koszyka
OFF Outlet